Over ons
Wij zijn Marco en Diana en wonen in Wijchen. We geven les in handgeschakelde Nissan Qashqai en een Nissan Qashqai automaat. Je kunt bij ons snel beginnen.
Nu ook scooter lessen vanuit Wijchen en omstreken.
Â
Binnenkort ook je aanhanger rijbewijs halen, dat kan ook bij Autorijschool Marco
Meld je alvast aan via het aanmeldformulier.
Â
Onze visie
Wij staan voor kwaliteit en flexibiliteit. Wij doen ons werk met veel plezier en wij willen iedere leerling op de juiste en rustige manier lesgeven.Â
We lessen 60 minuten.
Onze vaardigheden
Wij kunnen de beste lesinhoud aanbieden voor iedere leerling. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het geven van rijlessen daarom kunnen wij op de juiste en rustige manier rijlessen geven. En de gezellige sfeer bij ons in de auto ervaart de leerling tijdens de lessen.
Specialisatie
Wij zijn gespecialiseerd in Autisme en AD(H)D en aanverwante stoornissen tijdens de rijles
Wat vinden andere leerlingen van ons?
- Fijne rijlessen gehad met een instructeur die veel geduld heeft en je een goed gevoel geeft tijdens het rijden!Ruth v4/13/2026Ik heb super fijne lessen gehad waarbij ik zelfverzekerder ben gaan rijden. Dankzij de rust en goede uitleg van Marco zit ik relaxter achter het stuur en is mijn rijbewijs in de pocket!!Er wordt goed meegedacht over wat het beste werkt voor jou als leerling. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een fijne rijschool! đSabrina4/09/2026CáēŠm TÃē BÚi4/03/2026
- Vandaag geslaagd .Echt een aanrader deze geweldige rijschool waar men goed kijkt naar wat jij nodig hebt om te slagen voor je rijbewijs.Dankewel.Gerdađ¤ŠGerda Koenen3/23/2026Ik vond rijlessen in het begin erg spannend. Eerst heb ik een proefles bij Marco genomen en dat voelde meteen goed. Marco heeft veel geduld en geeft op een rustige en duidelijke manier tips. Dat werkte voor mij erg prettig. Ik ben begonnen met schakel, maar merkte dat ik daar veel moeite en spanning bij ervaarde. In overleg hebben we besloten om over te stappen naar automaat. Marco dacht hierin goed met mij mee en raadde mij aan om automaat te gaan rijden. Dat voelde echt als een last die van mijn schouders viel. Vandaag heb ik mijn rijbewijs gehaald en ik ben ontzettend blij! Ik zou Marco zeker aanraden! đđNaomi2/12/2026
-
- Hele fijne lessen gehad hier nemen de tijd voor je om alles goed uit te leggen en in 1x geslaagd voor mân examen. Bedankt dianaLuna Pieters11/19/2025
- Deze week mijn rijbewijs gehaald bij autorijschool Marco. Hele fijne lessen gehad van Diana voor mijn rijbewijs automaat. Ik werd volledig klaargestoomd waardoor ik vol vertrouwen het examen inging. Ik rijd nu zelfverzekerd en veilig op de weg. Bedankt!anna gazquez9/18/2025Vandaag me rijbewijs gehaald, dankzij de goede rijlessen van autorijschool Marco. Marco is een zeer goede rij-instructeur die goed weet om te gaan met mensen die extra begeleiding nodig hebben. Ik raad deze rijschool iedereen aan.jaydi landburg9/09/2025Amber De Leeuw9/03/2025
- Onze zoon heeft met veel plezier en vertrouwen gelest bij Marco van de rijschool. Marco is een rustige, geduldige en vriendelijke instructeur die alles op een duidelijke en ontspannen manier uitlegt. Hij straalt vertrouwen uit, komt altijd zijn afspraken na en is zichtbaar betrokken bij zijn leerlingen. Dankzij zijn professionele en verantwoorde aanpak voelde onze zoon zich op zijn gemak achter het stuur en goed voorbereid op het examen. Een absolute aanrader voor iedereen die op een prettige en betrouwbare manier wil leren autorijden!Broodie Bear8/05/2025
- Fijne rijschool, er wordt gekeken naar wat de persoon nodig heeft. Rustige en kundige lessen door ervaren instructeur.Wendy van Leent4/09/2025Top rijschool ik heb gekozen om automaat te gaan rijden, ik lesde eerst ergens anders in schakel toen kreeg jk een ongeluk en kon ik het niet meer dus toen kwam rijschool Marco op mijn pad ik heb daar nu een klein jaartje gelest en heb hem vandaag in 1 keer gehaald dus wil Diana erg bedanken en het zeker aanraden aan de rest.Cass Lampe3/18/2025
- Super bedankt Marco voor alle leuke rijlessen die je me gegeven. Eindelijk zelf rijden zonder jou .đđģđđģđđđđŧWanthana Baekkrathok3/10/2025Lieve Diana, Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe blij ik ben dat ik bij jou les! Na een moeilijke ervaring bij een andere rijschool had ik mijn vertrouwen in autorijden bijna helemaal verloren. Ik vond rijden spannend en twijfelde aan mezelf. Maar vanaf de eerste les met jou voelde ik me op mijn gemak. Je bent zo lief, geduldig en begrijpend â echt een engeltje achter het stuur! Dankzij jouw aanmoediging en duidelijke uitleg begin ik autorijden niet alleen leuk te vinden, maar groeit ook mijn zelfvertrouwen met elke les. Mijn rijangst wordt steeds minder, en dat is allemaal dankzij jou! Het mooiste is dat ik weer kan lachen tijdens het rijden. Zelfs als ik een foutje maak, weet jij precies hoe je me geruststelt en motiveert. In plaats van onzeker te worden, leer ik ervan en kan ik mezelf steeds sneller corrigeren. Dat geeft me zoveel vertrouwen! Voor iedereen die een fijne, geduldige en motiverende rij-instructrice zoekt: zoek niet verder! Diana weet precies hoe ze je op je gemak stelt en zorgt ervoor dat je elke les met een goed gevoel afsluit. Dankzij haar heb ik het plezier in rijles teruggevonden en durf ik weer te geloven in mezelf. Ik kijk ernaar uit om mijn rijbewijs te halen bij jou!đ Liefs, Shannon đShannon3/04/2025